onsdag 19 november 2008

Natti, natti

Ja, kanske inte riktigt än, men jag är så trött. Och förkyld igen. Höll mig frisk i 5 dagar, men nu har jag ont i halsen och har snuva. Kan inte vara hemma från jobbet så det är Alvedon och min nya favorit Otrivin Comp.



Tröstar mig med de här fina bilderna från Mille notti. http://www.mille-notti.com/
Vi köpte en sängkappa från Mille Notti, supersnygg och inte så farligt dyr. Nog en av de bästa investeringar vi har gjort. Sovrummet blev på två minuter mer inrett.




4 kommentarer:

Familjen Eriksson sa...

Stackars dig också!!!
Jobbar heltid nu så det blir inte så mycket bloggtid längre.

Men lite kanske man hinner på lunchen ;)

Kram

Malin Winbladh sa...

jag har också börjat nysa igen...Snyggt, vi har ju en sådan gungstol i sovrummet så jag ska kanske kolla in sängkappan med, dessutom behöver vi nya påslakan. Julklapp till maken kanske!
Krya på dig
/Malin

Maria sa...

Sjuk igen! usch vad trist...jag småsnorar bara lite men det verkar ge sig. Hoppas det ger sig för dig me snart.

Vad konstigt att inte du kan se skylten. Jag har testat och provat och det verkar fungera. Synd för den är supersnygg. Gå in på Perlan direkt och skrolla ner lite till inlägget som heter just sexton.

Natti nattikram

Tinnar och torn sa...

Men hallåååå...hur gick det med offerten......?????