fredag 7 november 2008

London W8


Nej, jag ska inte åka till London. Jag råkade gå förbi London W8 butiken som Simon och Tomsas från Design; Simon & Tomas driver.



Rekommenderas starkt. Kan inte säga att jag har kommit hem med så många saker därifrån men hela affären är en källa till inspiration och glädje. Men blir glad av att gå ditt. De är alltid så trevlig och om man går förbi en lördag är det stor chans att man får se Simon och Tommas Live i affären ligger på Odengatan 26, Stockholm.



Bilder: London W8

Om man inte har vägarna förbi kan man surfa in på deras nya hemsida http://www.londonw8.se/

4 kommentarer:

Elisabeth Strömqvist sa...

Hejsan

Halmen lägger vi ut för att tjälen inte ska gå så långt ner i backen. Vi kommer att utföra grävning på senvintern och då kan risken vara annars att tjälen här i Jämtland kan ligga på en metersdjup. // Lisa

Familjen Eriksson sa...

Dit måste jag ta mig när jag är i Storstan nästa gång. Bra att du påminde.

Tack för kommentarerna på min blogg också!

Fredagskram!
Maria

Malin Winbladh sa...

Kul bilder, hoppas bara att de överlever för jag har hörs fler fätlla samma kommentar som du. Inspiration men ingen shopping. Men de kanske drar in en del på TD´V-programmen;-)
Ha en skön kväll
/Malin

Charlottas hemmaplaner sa...

Tack för bra tips på denna coola inredningsaffär. Skall till Stockholm om några veckor och då skall jag passa på att titta in på London W8.

Trevlig helg!

//Charlotta