onsdag 3 december 2008

Tack för tipsen om elljusstakar!

Tack, Jessica och Petronella för era tips om snygga elljusstakar. Petronella tipsade om denna snygga elljusstake som heter Joy och finns att köpa på designtorget.
Jessica tipsade om JULius, som också kan köpas på designtorget. Måste ta en sväng förbi designtorget eller skicka maken som jobbar i stan för att reka.
Själv hittade jag två till som jag gillade från Markslöjd, Diana



och Ekensdal 5





Men nu har jag fyra stycken snygga att välja på!

3 kommentarer:

Charlottas hemmaplaner sa...

Bra att du fått tips som jag också kan ta del av. Min favorit är den där från designtorget. Sedan har jag sett en jättesnygg på Village (tror jag). Den är också bågformad men mycket längre, ca 1 meter skulle jag gissa. Den är jag på jakt efter. Någon som vet vad jag menar och kan tipsa?

//Charlotta.

Malin Winbladh sa...

Snygga, jag gillar nummer två! Sedan har jag sett att de har börjat göra den klassiska staffansstken (den med hästarna) med el. Den finns i en affär opå väg till jobbet, någon gång då jag inte har bråttom hem ska jag gå in och fråga vad den kostar!
Hälsar
/Malin

Lallis - liv och leverne sa...

De var ju jättesnygga:)
Och vilken fin blogg du har!
Kram Lallis