måndag 23 februari 2009

Italiensk hem

Fast kanske lite i svensk tappning. Bilderna kommer från sköna hem och jag blev helt förälska i detta hem när jag såg det. Ännu gladare blev jag när jag insåg att de flesta möblerna går att få tag i Sverige.


Gillar golvet och stolarna, även om ko skin kanske inte är min grej..



Helt underbara fåtöljer.

Enkelt och stilrent sovrum



Urbra att utnyttja hallen till läs och skrivhörna



Och badrummet, så snyggt Men jag tror aldrig jag kan få med min man på att ha det som ser ut som en ryamatta i badrummet.



5 kommentarer:

Malin Winbladh sa...

Jag köpte något liknande i en badrumsaffär, den är visserligen mindre men alldeles glansig och mycket finare än en vanlig badrumsmatta. Jag håller med dig, urläckra bilder!
Hälsar
/Malin

Jenny sa...

ohh...Vilket badrum! Hög vill-ha-faktor;)

Paulina sa...

Ja visst är det underbart hem, har själv suttit och suktat i tidningen på det vackra hemmet. Verkligen inredning som man längtar efter....
/Paulina

Maria sa...

Åhh vilka härliga bilder!

Det ser urmysigt ut med den mattan i badrummet, fast man undrar ju hur praktiskt det egentligen är.... Fast snyggt var det ju;)

Kul att ni kommit igång med arkitekten. Ser ju riktigt fint ut så långt!

Kramar Maria

Maria - Villa Krutbruket sa...

Javisst nu börjar det likna nåt man kan bo i snart :)
Vilka fräscha bilder du hittat!!
Kram Maria!!!