lördag 25 april 2009

Hjälp, jag letar altandörr!

Igår insåg jag att vi kommer att behöva en altandörr ganska snabbt. Typ inom 6 veckor. Detta för att byggarna kommer att börja med förstärkningen av hjärtvecken inomhus för att sedan göra de två öppningarna som ska bli ett nytt fönster i nedervåningen och en altandörr. Problemet är att vi ännu inte har beställt altandörren så den måste beställas bums alt hitta någon som kan levererad den bums.
Tacksam för tips om snygga altandörrar i gam al stil med snabb leveras (som ni hör har jag inga krav).

4 kommentarer:

Helene sa...

Vi har en dubbel altandörr med löstagbart spröjs.
Vår dörr har 4 rutor kan man säga.
En täckt längst ner och 3 i glas, alltså 2 lösa spröjs/dörr. Se länk SPs kultur altandörr.
http://www.bygglagret.se/sp-fonster/kultur-altandorr-2-glas-11__456#
Hoppas det kan hjälpa er.
Helene

Vimsingen sa...

Tack för tipset! Ska genast kolla.
/Vimsingen

VILLA VRÅKEN sa...

Haft en underbar helg med mycket sol! Vilken härlig tid vi har framför oss!

Lycka till med altandörren......

Kramar

Tinnar och torn sa...

Hejsan!

Jag har tyvärr inget tips om snabb leverans. Vi fick vänta aslänge på vår rätta altandörr. Men då var det specialmått iofs. Lycka till!

Har smaskat i mig den Turkiska pepparn nu, den var supergod. Kan tänka mej att den sötsura är god den med.
Kram Petronella